Városlista
2025. május 30, péntek - Zsanett, Janka

Hírek

2018. Június 09. 12:08, szombat | Belföld
Forrás: mti

A legkreatívabb színházakat díjazta a Magyar Teátrumi Társaság

Színházat vegyenek! címmel negyedik alkalommal rendezte meg a Magyar Teátrumi Társaság a Pécsi Országos Színházi Találkozó (POSZT) nyitónapján színházmarketing szakmai konferenciáját, amelyet követően díjakat is átadtak.

A Magyar Teátrumi Társaság pénteki közleménye szerint a Bartók Kamaraszínház és Művészetek Háza az év legjobb színházi plakátjáért járó díjat vihette haza, a Fővárosi Nagycirkuszé lett a legjobb nyomtatott kiadvány, a Budapesti Operettszínházé pedig a legjobb színházi weblap.
A Centrál Színházé lett a legjobb videó-trailer, a székesfehérvári Vörösmarty Színházé a legjobb szék, a Szatmárnémeti Északi Színház - Harag György Társulaté pedig a legjobb büfé.
Az idén újdonságként meghirdetett merchandising (ajándéktárgy) kategória nyertese a nagyváradi Szigligeti Színház.

Mint írják, az elmúlt évek jegyeladási statisztikái hűen igazolják, hogy a színházak egyre hatékonyabban és kreatívabban használják a kommunikációs eszközöket. Ezt elismerve a Magyar Teátrumi Társaság 2017-ben színházmarketing-díjat alapított Színházat vegyenek! néven, amelyre online formában hat kategóriában lehetett pályázni a szinhazbamentem.hu weboldalon, egy kategóriában pedig a konferencia helyszínén neveztek a résztvevő színházak képviselői. Ebben az új felhívásban keresték az évad klasszikus, szép kivitelezésű, vagy újszerű, egyedi ötleten alapuló reklámtárgyait.

A felhívásra 144 pályázat érkezett 48 színháztól. A versenyen indult színházak maguk szavaztak a pályaművekre, a saját nevezésekre nem lehetett voksolni.

A kategóriák győztesei értékes, a 2018/2019-es évad marketingkommunikációjában felhasználható nyereményekben részesültek. Részt vehetnek színházanként két fővel egy kétnapos marketingképzésen, valamint a nyertes színházak lehetőséget kapnak egy-egy Facebook-kampány lebonyolítására.

Az InfoPont, Országos Programajánló Magazin különdíját Az évad legjobb színházi trailere kategória nevezője, a Centrál Színház nyerte el.

A közlemény idézi Szabó Lászlót, a Magyar Teátrumi Társaság titkárát, aki szerint a színházakkal kapcsolatban a közönség várja és elvárja a megszokott megjelenéseket, ugyanakkor az új közönségrétegek megszólítása és a fiatalok figyelmének megragadása csak innovatív módszerekkel lehetséges.

Az idei konferencia fókuszában az online marketing állt. Neves hazai és külföldi szakemberek beszéltek az aktuális trendekről, a színházak számára is érvényesíthető online kommunikációs megoldásokról.

A konferencia részletei, a pályázatok és a Színházat vegyenek! díj nyertesei megtekinthetők a szinhazbamentem.hu weboldalon.

Címkék: díj, POSZT, színház

Ezek érdekelhetnek még

2025. Május 30. 16:51, péntek | Belföld

Orbán Viktor: Ukrajna egy veszélyes ország

Az online csalásokban részt vevő bűnözői csoportok 80 százaléka ukrán háttérrel dolgozik, ukrán emberekből áll, Ukrajnában van a központjuk.

2025. Május 30. 12:29, péntek | Belföld

NAK-terméktanács: júliusig kell várni a mézédes magyar görögdinnyére

A megszokottnál később kezdődhet az idén a hazai dinnyeszezon, a hűvös tavasz miatt júliusig kell várni a mézédes magyar görögdinnyére, a termés várhatóan meghaladja majd a tavalyit

2025. Május 30. 10:05, péntek | Belföld

48 perc - Takács Péter: sok előrelépés történt az egészségügyben az elmúlt 4-5 évben

Sok előrelépés történt az egészségügyben az elmúlt 4-5 évben. Történelmi léptékű orvosi béremelést hajtottak végre, megszűnt a hálapénz, sok kórházat felújítottak

2025. Május 30. 08:05, péntek | Belföld

CPAC Hungary - Orbán Viktor: Ukrajna gyorsított uniós felvétele ürügy Európa háborús átszervezésére

Keresztény kultúrát akarunk, nemzeti alapon álló iskolákat, félelem nélküli utcákat és városnegyedeket, büszkék akarunk lenni a nemzeteinkre, ez a patrióta terv