Városlista
2019. augusztus 24, szombat - Bertalan

Hírek

2018. December 30. 14:01, vasárnap | Életmód
Forrás: mti - illusztráció: pixabay

A fiatalok az ár, az idősebbek a kedvezmény alapján vásárolnak kuponokat

A fiatalok az ár, az idősebbek a kedvezmény alapján vásárolnak kuponokat

A fiatalokat az ár, az idősebbeket a kedvezmény mértéke érdekli a kuponok vásárlásakor - derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatásából.

A közlemény kiemeli, hogy az internetes kuponos oldalakon az átlagos kosárérték közel négyszeresére nőtt: míg 8 éve átlagosan 3300 forintot költöttek egy vásárlás alkalmával a legnagyobb bónuszos-kuponos oldalon, addig az idén már közel 12 ezer forintért vesznek szolgáltatást, élményt vagy terméket az emberek.

A felmérés adatai szerint vásárláskor a legfontosabb szempont az ajánlat ára: 74 százalék dönt ez alapján. A fiatal, 18-29 éves korosztály körében az ár még meghatározóbb: 85 százalékuknál ez a döntő.

A második legfontosabb szempont a kedvezmény mértéke, a válaszadók közel fele szerint ez is lényegesen befolyásolja döntésüket - közölték.

A vevők 60 százaléka impulzusvásárló: a "szembejövő" ajánlatokból hirtelen, gyorsan választ, 40 százalék lassabban dönt, átbeszéli hozzátartozóival mielőtt vásárol.

A két társaság szerint a felmérése egyik érdekessége, hogy az idősebb korosztály hajlamosabb az impulzusvásárlásra: az 50-59 év közöttiek 61 százaléka, míg a 60 év felettiek 72 százaléka dönt gyorsan. A 18-24 évesek éppen ellenkezőleg: 69 százalékuk hosszas mérlegelés után kattint a vásárlás gombra. Az idősebbeket nagyban befolyásolják az ajánlatok és a hírlevelek, 63 százalék ez alapján dönt.

A legtöbben, a válaszadók 67 százaléka, az utazási ajánlatok miatt látogat egyebek mellett a Bónusz Brigád által is üzemeltetett internetes oldalakra, minden negyedik válaszadó pedig szabadideje eltöltéséhez keres inspirációt.

Arra a kérdésre, hogy miért szeretnek a kuponos oldalon vásárolni, 67 százalék azt válaszolta: mert így a legjobb áron jut minőségi élményekhez, 33 százalék szerint így új dolgokat próbálhat ki, 28 százalék pedig bízik az itt kínált termékekben és szolgáltatásokban.

A GKI Digital adatai szerint azoknak a magyaroknak száma, akik az elmúlt 12 hónapban legalább egyszer már vásároltak interneten, eléri a 3,2 milliót. Ebből 1,8 milliónyian már kerestek fel kuponos oldalt is, ahol regisztráltak, de nem mindegyikük vásárolt. A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 600 ezren vásároltak - közölték.

Címkék: ár, fiatal, idős, kedvezmény, kupon

Ezek érdekelhetnek még

2019. Augusztus 06. 05:00, kedd | Életmód

Milliószámra isszuk a kólát

Magyarországon 2018 júliusa és 2019 júniusa között 3 millió hektoliter, vagyis több mint 50 milliárd forintnyi kóla fogyott, ami a szénsavas üdítők belföldi forgalmának több mint 60 százalékát jelenti

2019. Augusztus 03. 08:00, szombat | Életmód

Magas inzulintermelés hasnyálmirigyrákhoz vezethet

Kanadai tudósoknak először sikerült kimutatniuk állatkísérletekben a kapcsolatot a magas inzulinszint és a hasnyálmirigyrák között.

2019. Augusztus 01. 19:02, csütörtök | Életmód

Ennyien hallgatunk rádiót naponta

Magyarországon a 15 évesnél idősebb lakosság 69 százaléka, 5,8 millió ember naponta, 86 százaléka, 7,2 millió ember pedig hetente hallgatott rádiót a második negyedévben

2019. Július 31. 08:53, szerda | Életmód

A sokévi átlagnál kevesebb kárt okoztak a természeti katasztrófák az első fél évben

A sokévi átlagnál kevesebb kárt okoztak a természeti katasztrófák világszerte az első fél évben egy kedden ismertetett felmérés szerint.